Sveiko bėgimo treniruotės

Sveiko bėgimo treniruotės

Bėgimas, kaip judesys iš  vienos pusės yra labai paprastas, nes praktiškai visi žmonės šį judesį gali atlikti, iš kitos pusės labai labai sudėtingas, nes:

  • bėgimo metu šokinėjama nuo vienos kojos link kitos ir reikia išlaikyti pusiausvyrą
  • pusiausvyros palaikyme dalyvauja ne tik kojos, bet viso kūno raumenys ir nuo jų išlavėjimo priklauso, kaip yra palaikomas balansas
  • kadangi vaikystėje jau vaikams yra užaunami bateliai, pėdų refleksinės zonos yra nebejautrios ir natūraliai nebeatlieka sąlyčio su žeme funkcijos, todėl refleksai “nebeįjungia” visų natūralių raumenų funkcijų
  • kadangi darželyje ir mokykloje nesuformuoti natūralūs teisingi refleksai ir raumenų darbas yra neefektyvus ir bėgant sunaudojama daug daugiau energijos, mūsų bėgimas yra neefektyvus.

Todėl niekada nevėlu išmokti bėgti saugiai ir efektyviai. Ir nesvarbu, ar Jums 10 metų ar 99, nesvarbu ar bėgiojate tik dėl malonumo, ar sportuojate profesionaliai. Visiems mums reikia sveikatos su bėgimu, o ne traumos dėl neteisingo-neefektyvaus judesio. Ir bėgant link autobuso ir bėgant maratoną bėgimo technika yra svarbi!

Bėgimo treniruotės efektyviausios yra, kai žinome mūsų raumenų sandarą, todėl rekomenduojame prieš bėgimo treniruotes atlikti Judesio analizės tyrimą, kad žinotume kaip geriausiai ir greičiausiai treniruoti Jūsų kūno judesius.

Efektyviausios yra asmeninės treniruotės, bet kartas nuo karto organizuojame ir Tigro bėgimo technikos kursus, kur grupėje mokinamės saugaus ir sveiko bėgimo technikos.

REZERVUOTI LAIKĄ TRENIRUOTEI

Arba tiesiog paskambinkite pasitarti: +370-698-24263